[ad_1]
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت با اعلام اینکه مسافران مترو، مصرفکنندگان واقعی بازار هستند، افزود: این سازمان در قالب یک کار جهادی با مشارکت و همکاری قابل تقدیر شرکت بهرهبرداری مترو، تصمیم گرفته تا کالاهای ضروری را بدون واسطه به دست مردم برساند.
وی با بیان اینکه با راهاندازی غرفههای سازمان مدیریت میادین در ایستگاههای مترو، مسافران مترو این امکان را خواهند داشت تا در مسیر سفر، کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مصوب از ایستگاههای مترو تهیه کنند، اظهار کرد: در این غرفهها، اقلام مورد نیاز مردم که در مرحله نخست شامل برنج، روغن، قند و شکر با قیمتهای تنظیم بازار خواهد بود را با نازلترین سود و بدون واسطه به دست مصرفکنندگان واقعی شهروندان میرسانیم.
فصاحت با اشاره به عرضه محصولات مورد نظر در غرفههایی که در ایستگاههای منتخب مترو تصریح کرد: در حال حاضر، قرار نیست سودی بابت اجرای این طرح به شهرداری تهران تعلق بگیرد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با توجه به همزمانی آغاز این طرح با ایام ماه رجب و آستانه سال نو و ایام نوروز و سپس ایام ماه مبارک رمضان، بر خدمت هر چه بهتر و در بیشتر به شهروندان متمرکز باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در ابتدای اجرای این طرح از بهرهبرداران میادین میوه و تره بار استفاده میشود که بتوانند در فاز اول کالاهای اساسی را در اختیار مردم قرار دهند، خاطرنشان کرد: در ادامه، سایر محصولات مصرفی خانوادهها از جمله میوههای بستهبندی شده به فهرست ارزاق و مایحتاج عمومی که در غرفههای واقع در ایستگاههای مترو عرضه میشود، اضافه خواهند شد.
به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال دارد که روزانه بیش از یک میلیون مسافر با این ناوگان ریلی جابجا می شوند.
منبع