ریشه بدفهمی‌ها و اُفت کیفی آموزش ریاضی چیست؟



اصفهان – ایرنا – کارشناسان و مُدرسان ریاضی بر این باورند که یادگیری و سطح کیفی آموزش ریاضی در کشور در سال‌های اخیر دچار آسیب‌ شده است که دلایل متعددی برای آن وجود دارد و باید با اقدامات اساسی و همگانی به رفع این معضل پرداخت.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نیازمند احیای نقش پیشتازی اصفهان در حوزه گردشگری هستیم 

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر شالبافیان عصر پنجشنبه در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری صنایع …