شیوه آموزش حضوری و مجازی در مدارس استان سمنان طبق رنگ‌بندی کرونایی اعلام شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان که به مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان سمنان اعلام شد: شهرستان‌های آرادان، سمنان، مهدیشهر، شاهرود و دامغان از نظر رنگ‌بندی کرونایی، در وضعیت قرمز قرار دارند و براین اساس تمام مدارس این شهرستان‌ها از شنبه هفتم اسفند تا پایان هفته برنامه‌های آموزشی و پرورشی خود را به صورت مجازی و غیرحضوری ارائه می‌کنند. 

در ادامه این پیام آمده است: برنامه فعالیت مدارس شهرستان‌های دیگر استان (سرخه، میامی و گرمسار) به شکل ترکیبی (حضوری و مجازی) در قالب نوبت بندی و با رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

طی یک یادآوری مهم در این اطلاعیه آمده است: به استناد بند سه مصوبه جلسه ۷۸ ستاد استانی مقابله با کرونا، برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدارس کم‌جمعیت روستایی و عشایری (کلاس‌های تا ۱۴ نفر) فارغ از نوع رنگ‌بندی، با هماهنگی فرمانداران و کمیته شهرستانی مقابله با کرونا، ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ملاحظات واکسیناسیون به‌صورت حضوری ارائه خواهد شد.

تحت هر شرایط حضور کارکنان بخش‌های اداری و اجرایی مدارس استان سمنان در محل کار الزامی است و کارکنان اداری آموزش و پرورش شهرهای استان هم درصورت ابتلا یا مشکوک بودن به کرونا، برای پنج روز می‌توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند. 


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

افزایش حق الزحمه کارورزان و دستیاران با پیگیری‌های وزیر بهداشت

به گزارش ایرنا از وبدا، حسین کرمان‌پور روز دوشنبه اعلام کرد: با رایزنی وزیر بهداشت …