سه طرح حوزه ارتباطات استان سمنان با ۲۵۹ میلیارد ریال در دهه فجر بهره‌برداری شد

به گزارش ایرنا، سید یاسر حسن پور روز دوشنبه به رسانه ها افزود: با وجود تحریم های دشمنان علیه ایران، طرح های افتتاح شده در دهه مبارک فجر در حوزه زیرساخت های توسعه در استان اجرا شد که شامل طرح توسعه شبکه اینترنت پهن‌باند تلفن همراه با راه اندازی ۶ سایت BTS در شهرستان های مهدیشهر، میامی، سمنان، شاهرود  با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال بود.

وی گفت: طرح توسعه شبکه  دسترسی به تلفن ثابت ،VDSL و FTTH نیز در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه دسترسی به اینترنت پرسرعت روستایی و اتصال به شبکه ملی اطلاعات با افزایش پوشش تلفن همراه در روستاهای بیدستان، تلوبین، رودبارک و فرینو با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اجرا شد ابراز داشت: توسعه ارتباطات در مناطق محروم و روستایی همواره از اولویت‌های اساسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان یادآور شد: توسعه ارتباطات و زیرساخت ها در حوزه فناوری باید منجر به دسترسی آسان به شبکه ملی اطلاعات ، اینترنت پهن باند ، اشتغال ، ثروت و نیز رونق تولید در استان شود.

به گزارش ایرنا، ۸۵۱ طرح در دو بخش عمرانی و سرمایه گذاری با سه هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در سراسر استان سمنان بهره‌برداری شد.
در چهل و سومین دهه فجر انقلاب در استان سمنان ۳۹۳ طرح عمرانی با ۶۶۶ میلیارد تومان بهره‌برداری و در بخش سرمایه‌گذاری نیز ۴۵۸ طرح با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

زاغی‌های مزاحم، جایگزین کلاغ‌ها در خاطرات مردم

شاهرود – ایرنا – کلاغ‌ها حضور پررنگی در حافظه بشر دارند و در هر فرهنگی …