توضیحات تکمیلی درباره بن خرید کتاب خبرنگاران/ عضویت در سامانه جامع رسانه‌ها ضروری است

به گزارش ایرنا، روز گذشته اعلام شد خبرنگاران، مدیران رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ایِ دارای پرونده در سامانه جامع رسانه‌ها می‌توانند برای تهیه بن یک میلیون تومانی خرید کتاب به سامانه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران مراجعه کنند.

توضیحات تکمیلی درباره بن خرید کتاب خبرنگاران/ عضویت در سامانه جامع رسانه‌ها ضروری است
فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه ایرنا درباره تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به خبرنگاران و اهالی رسانه توضیحاتی تکمیلی ارائه کرد و افزود: تخصیص بن به خبرنگاران و اهالی رسانه با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار صورت می‌گیرد. در سال‌های گذشته طلاب، دانشجویان و اساتید دانشگاهی مشمول بن تخفیف می‌شدند که امسال خبرنگاران و اهالی رسانه هم به این فهرست اضافه شدند.

بن یک میلیون تومانی خرید کتاب به خبرنگارانی که عضو فعال و دارای نظم پرونده در سامانه جامع رسانه‌ها هستند اعطا می‌شود

وی هدف از این اقدام معاون امور رسانه ای و تبلیغات را تقویت دانش تخصصی خبرنگاران و اهالی رسانه و تسهیل دسترسی آنها به منابع علمی و آموزشی خواند و گفت: این اتفاق در بستر سامانه جامع رسانه‌ها رخ می‌دهد. در چند سال اخیر اولویت ما در ارائه خدمات به خبرنگاران و مدیران مسئول و سایر اهالی رسانه، بر اساس حضور آنها در سامانه جامع رسانه های کشور تایید شده و ارائه هر خدماتی مثل بیمه خبرنگاران، اهدای بسته‌های اینترنتی، وام خرید کالا و معرفی به صندوق اعتباری هنر منوط به ثبت نام و تایید در این سامانه است.

مهدی‌پور تاکید کرد: بن یک میلیون تومانی خرید کتاب به خبرنگارانی که عضویت فعال و دارای نظم پرونده در سامانه جامع رسانه‌ها هستند و همچنین تایید شده‌اند اعطا می‌شود.

به گزارش ایرنا، با توجه به هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعتبار مبلغ بنِ خرید کتاب برای خبرنگاران و اهالی رسانه، یک میلیون تومان است که ۵۰۰ هزارتومان آن آورده خبرنگارِ متقاضی خواهد بود، ۴۰۰ هزار تومان از سوی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات و ۱۰ درصد مابقی از محل تخفیف ناشران پرداخت می‌شود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

آرامگاه فردوسی میزبان چهارمین جایزه ملی داستان حماسی است+فیلم

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز پنجشنبه در نشست خبری پیرامون این مراسم اظهار کرد: …