برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاری ۵۰ همتی بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳

به گزارش ایرنا از سازمان بنادر و دریانوردی، «علی‌اکبر صفایی» در نشست ماهانه مدیران این سازمان با اعلام رشد پنج درصدی عملکرد بنادر کشور طی ۲ ماه گذشته از سال جدید، اظهار داشت: شاخص‌های عملکردی سازمان بنادر و دریانوردی در سال جدید، حاکی از رشد ۴۵ درصدی در حوزه‌ ترانزیت و ۲۰ درصدی در بخش جابه‌جایی کالاهای اساسی است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در بنادر کشور در سال گذشته، افزود: روند توسعه، تجهیز و سرمایه‌گذاری در بنادر بازرگانی کشور در سال جدید نیز تداوم خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان‌کرد: به موازات دریایی‌محور شدن برنامه‌های توسعه‌ای کشور در دولت سیزدهم و توجه ویژه هیات وزیران به تخصص و تعهد سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع دریایی کشور، باید این فضا و تفکر حفظ شود و ارتقا یابد.

وی در پایان اقدامات و تدابیر انجام شده برای ارتقای پوشش پدافندی سازمان بنادر در برابر حملات سایبری را یکی از کارهای ارزشمند در حوزه تجارت دریایی کشور دانست و خواستار رفع مسائل و مشکلات در حوزه بازرسی از بنادر تجاری در شمال و جنوب کشور شد.

شهادت رئیس جمهور وظایف دولتمردان را سنگین‌تر کرده است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش، مسئولیت و تعهد دولتمردان در قبال انجام کارها و ماموریت‌ها را سنگین‌تر کرده است، تاکید کرد: در تداوم راه رئیس جمهور فقید و شهید برای خدمت صادقانه به مردم نباید حتی لحظه‌ای را از دست بدهیم و از هیچ کوشش و جدیتی برای جلب رضای خدا و رضایت مردم فروگذار باشیم.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شناسایی ۱۳۶ نیاز فناورانه صنعت/ رفع ۳۰ نیاز با تکیه بر توانمندی‌ شرکت‌های نوآور

به گزارش ایرنا از وزارت صمت، «رضا انصاری» امروز چهارشنبه با بیان این مطلب، اظهار …