شهید رئیسی عمل صالح و اخلاص در عبادت داشت

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز در محفل انس با قرآن که در گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل و شهدای خدمت؛ آیت‌الله رئیسی و همراهانش امروز 12 خردادماه در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، گفت: آيت‌الله رئیسی در مشهد کلاس تفسیر قرآن راه‌اندازی کرد. قرآن محور همه امور و زندگی‌اش بود و با توجه به قرآن توانست به این مقامات برسد که با قلب مطمئن به لقاء پرودگار برود.

وی افزود: آرامش، صبر، خوش اخلاقی با خانواده و مدیران و رهبران کشورها از تعالیم قرآن بود که ایشان در زندگی به کار می‌بست.

حسینی محراب با بیان اینکه با قرآن می‌شود انسان به مقاماتی برسد که فوق تصور دیگران باشد، گفت: آقای رئیسی درک کرده بود که بدون عمل صالح و اخلاص در عبادت به لقاء پروردگار نمی‌رسد و این سرلوحه کارش بود و این چنین به مقاماتی رسید که در محفل انس پروردگار عالم جای بگیرد.

استاندار خوزستان ادامه داد: یکی از خصوصیات مهم آقای رئیسی مردمی بودن او بود و این خصوصیت را از امام راحل و مقام معظم رهبری درس گرفته بود. وی با اخلاق قرآنی توانست با مردم ارتباط نزدیک برقرار کند. آقای رئیسی به جوانان اهمیت می‌داد. سیاست خارجی فعال و عزتمند و گسترده را سرلوحه کار خود قرار داد و این عزت را از قرآن گرفته بود که در مقابل هیچکس سر خم نمی‌کرد. شجاع بود و از هيچ قدرتی نمی‌ترسید. عملیات‌های مختلفی که در اطراف مرز ما قرار گرفت از تصمیمات شجاعانه او به عنوان رئیس شورای امنیت ملی بود. از احترامی که دنیا به ما می‌گذارد متوجه می‌شویم که سیاست خارجی ایشان ما را در دنیا به عزت رسانید.

وی بیان کرد: شهید رئیسی در ظاهر و باطن یکی بود. در کارها پیگیر و در وعده‌هایش صادق بود و همین موضوع را در آخرین سفر کاری نشان داد.

استاندار خوزستان بیان کرد: ما خوزستانی‌ها افتخار می‌کنیم که رئیس جمهور بیشترین سفر را به استان ما داشتند و با اقشار مختلف ارتباط داشت و به محرومیت زدایی می‌پرداخت. 

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

گرامیداشت شهدای مقاومت در زندان‌های اردبیل

گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله، سردار شهید نیلفروشان و سایر شهدای راه مقاومت برنامه‌های ویژه‌ای مانند …