دشمن درصدد فراموش شدن راه امام است

امام خمینیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، باباخان اسکندری فرماندار سردشت امروز 13 خرداد در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف شومی را در سر پرورش می‌دهند و به دنبال این هستند که راه و افکار حضرت امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای همیشه فراموش شود.

وی ادامه داد: فراموش شدن اندیشه امام همچنین غبار نشستن بر روی آرمان‌ها، اهداف و  آمال این مرد تحول‌آفرین یک آرزوی محال برای دشمنان است، چراکه شاهد هستیم نسل جدید اعم از جوانان و نوجوانان با همان شور و اشتیاق پدران و مادران خود با انقلاب مانوس هستند.
 اسکندری ضمن ابراز خشنودی از اینکه یک عالم ربانی و دانشمند فرزانه‌ سکان هدایت نظام اسلامی را به دست گرفته است، گفت: بنابراین رهبر معظم انقلاب هرگز اجازه نخواهد داد خیال خام دشمنان رنگ واقعیت به خود بگیرد.
 فرماندار سردشت با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در برهه‌های مختلف اعم از انتخابات، راهپیمایی‌ها، دفع فتنه‌های مختلف نشان دادند پای کار نظام هستند و فریفته تبلیغات شوم و مسموم ایادی استکار جهانی قرار نمی‌گیرند، گفت: به خاطر داشتن چنین ملت بصیر، آگاه و فهیم باید به خودمان ببالیم.
 وی در بخش پایانی سخنان خود حضور پرشور مردم ایران در آیین تشییع و سوگواری رییس جمهور و هیات همراه را یادآوری کرد و گفت: این حضور میلیونی بازتاب‌های گسترده داخلی و بین‌المللی را در برداشت و اخبار سراسر جهان را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فیلم | خطبه‌های نماز «جمعه نصر» به امامت رهبر معظم انقلاب

در پی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله …