۷۲۶۰ معلم در اصفهان استخدام شدند


به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی اداره کل آموزش وپرورش اصفهان ۱۴ اردیبهشت امسال با حضور بالغ بر ۱۸ هزار شرکت‌کننده زن و مرد در استان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، محمدرضا ابراهیمی روز پنجشنبه در جلسه پروژه «مهر تحصیلی» در اصفهان افزود: از این تعداد سه هزار و ۸۶۰ نفر در دوره ابتدایی، ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در دوره متوسطه و بکهزار نفر در بخش کیفیت‌بخشی استخدام شدند.
وی اظهار داشت: بالاترین درصد استخدام از طریق آزمون استخدامی معلمی در کشور متعلق به شهر اصفهان است.
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان افزود: در سال تحصیلی آینده، این استان با مشکلات کمتری در زمینه کمبود نیروی انسانی مواجه است و ظرفیت‌های مورد نیاز مدارس استان تا مرداد امسال تعیین تکلیف می‌شود.
ابراهیمی یادآور شد: در مجموع اکنون در قالب پروژه مهر موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان، سازماندهی نیروی انسانی و آماده‌سازی فضای تحصیلی برای سال تحصیلی آینده در دست پیگیری است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه مهر به مثابه بزرگترین پروژه کشور نیازمند همکاری و همدلی نهادهای مختلف و فرمانداران بعنوان رئیسان شورای آموزش پرورش و سایر اعضا در شهرستان‌هاست.

ابراهیمی با اشاره به اوقات فراغت بعنوان موضوع اصلی شورای آموزش پرورش استان گفت: اگر بخواهیم در تربیت دینی و آموزش و پرورش دانش‌آموزان موفق عمل کنیم باید این موضوع را جدی بگیریم.
به گزارش ایرنا، حدود یک میلیون دانش‌آموز در سال تحصیلی رو به اتمام در ۶ هزار واحد آموزشی استان اصفهان تحصیل کردند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مورایس: سپاهان و شارجه برای صعود به مرحله بعد می‌جنگند

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش …