شهردار دماوند: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در ترویج ارزش های دینی جامعه دارد

به گزارش ایرنا ، به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی رضایی مهر شهردار دماوند روز شنبه به همراه کرمانی مسئول مرکز امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دماوند با حجت الاسلام علیرضا نورمحمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، شهردار دماوند و مسئول مرکز امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ضمن تبریک این مناسبت، از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام نورمحمدی و همکاران ایشان در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی در شهر دماوند تقدیر و تشکر کردند.

شهردار دماوند: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در ترویج ارزش های دینی جامعه دارد

رضایی مهر، شهردار دماوند بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در هدایت فرهنگی و معنوی جامعه دارد و تلاش‌های مستمر و ارزنده این سازمان در ترویج و حفظ ارزش‌های دینی و فرهنگی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری‌های فرهنگی میان نهادهای شهری و سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: همکاری‌های مؤثر میان شهرداری و اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند به ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی شهر دماوند کمک شایانی نماید.

حجت‌الاسلام نورمحمدی نیزضمن تشکر از این دیدار، بر ادامه همکاری‌ها و تعاملات سازنده با شهرداری دماوند تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که این همکاری‌ها بتواند به تقویت بنیان‌های فرهنگی و دینی جامعه کمک کند.

در پایان این دیدار، شهردار دماوند با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام نورمحمدی و همکاران ایشان قدردانی کردند.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سارق باغ‌های پیشوا دستگیر شد

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید اکبر عربی روز پنجشنبه در …