ثبت بیش از یک میلیون تماس با ۱۱۰ اصفهان نشانه اعتماد مردم به پلیس است


به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ مهرداد فراشی روز دوشنبه افزود: این میزان تماس نسبت به مدت مشابه در سال قبل، سه درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: ۱۵ درصد از تماس‌های ورودی به سامانه ۱۱۰ پلیس استان مربوط به نزاع و درگیری، ۱۶ درصد مربوط به تصادفات، هفت درصد مربوط به سرقت و ۱۰ درصد مربوط به مزاحمت بوده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: همچنین ۲ درصد این تماس‌ها مربوط به خرید و فروش و مصرف مواد مخدر، ۲ درصد مربوط به جرائم سایبری، یک درصد مربوط به جرائم اقتصادی و ۴۷ درصد مربوط به سایر جرائم بوده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ باید ضمن حفظ آمادگی، رسالت تکریم شهروندان را سرلوحه امور خود قرار دهد و با افزایش سرعت عمل، جلب رضایت شهروندان و ارتباط پایدار بین پلیس و جامعه را ایجاد کند.

وی یادآور شد: از آنجا که در بروز حوادث یا جرائم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی عموم شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، کاربران این مرکز باید تمام درخواست های شهروندان را در سریعترین زمان به عوامل اجرایی منتقل کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری دسته‌جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

معاون فرماندار گلپایگان: تمامی دستگاه ها باید پاسخگوی خبرنگاران باشند

به گزارش ایرنا، مهدی سرلک عصر سه شنبه با توجه به گلایه‌مندی خبرنگاران حاضر در …