جهانیان به انتخابات ریاست جمهوری در ایران چشم دوخته‌اند

حجت‌الاسلام علی محمدنژاد، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی محمدنژاد، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر، امروز 7 تیر در مراسم چهلم شهدای خدمت که در مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت گفت: حضور باشکوه و حداکثری مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه جهانیان اعم از کشورهای دوست و دشمن به این انتخابات، نتیجه آن و چگونگی حضور مردم چشم دوخته‌اند، اضافه کرد: بنابراین لازم است ضمن اینکه خودمان در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنیم، دیگران را نیز به این مهم تقویت کنیم.

این مسئول یک راه مهم و تاثیرگذار برای ایجاد اشتیاق جهت شرکت در انتخابات را تبیین خدمات دولت شهید رئیسی عنوان کرد و گفت: برخی از روی جهل و عناد برخی دیگر به صورت ناآگاهانه درصدد هستند ناامیدی از نظام را به دیگران القا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر خدمات دولت شهید رئیسی را در همه زمینه‌ها قابل توجه دانست و ادامه داد: ایشان ضمن اینکه در کشورمان خدمات شایان توجهی را ارائه کرد بلکه در عرصه بین‌المللی نیز حضور مقتدرانه‌ای را به منصه ظهور رساند.

حجت‌الاسلام محمدنژآد ادامه داد: شهادت رئیس جمهور و سایر دولتمردان نشان داد که جمهوری اسلامی تا چه اندازه مقتدر و توانمند است، چراکه گرچه رئیس دولت به شهادت رسید ولی هیچ کدام از عرصه‌ها خللی ندید و امنیت هم خدشه‌ای برنداشت، حال آنکه اگر اتفاق مشابه شاید در هر کشور دیگری رخ دهد چه بسا هرج و مرج شود و ده‌ها مشکل ریز و درشت به وجود بیاید.

وی وجود رهبری فرزانه و عالمی سیاستمدار در راس نظام اسلامی را یکی از برکات انقلاب برشمرد و بیان کرد: به واسطه رهنمودهای ایشان توانسته‌ایم از بحران‌های زیادی به سلامت عبور کنیم و دچار خسارت زیانباری نشویم.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید مدافع امنیت علی نظری در مسجد جامع ملایر

به مناسبت دومین سالگرد شهید مدافع امنیت علی نظری مراسمی با حضور پرشور اقشار مختلف …