۴۸۳۸ درخواست در کمیسیون «ماده ۱۰۰» شهرداری اصفهان بررسی شد


به گزارش ایرنا، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان روز شنبه به نقل از مسعود اسدی افزود: پس از بررسی این درخواست‌ها یک هزار و ۳۹۶ رای قطعی، یک هزار و ۴۳ رای بدوی و ۳۵۳ رای تجدیدنظر صادر شد.

وی تصریح کرد: از بین درخواست‌ها در این مدت ۱۸۴ درخواست از منطقه ۱۰، ۱۵۱ درخواست از منطقه هشت، ۱۱۰ درخواست از منطقه ۱۲ و ۱۰۷ درخواست از منطقه هفت به کمیسیون تخصصی «ماده ۱۰۰» ارسال شد و مورد بررسی قرار گرفت.

کارشناس آمار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به آمار تفکیکی اضافه کرد: در فروردین سال جاری ۲۶۱، اردیبهشت ۸۱۵ و خرداد۳۲۰ درخواست بررسی و رای آنها صادر شد.

به گزارش ایرنا، مالکان املاک و اراضی قبل از هر اقدام عمرانی(از قبیل تفکیک اراضی یا شروع ساختمان سازی) مکلّف به اخذ پروانه ساخت از شهرداری هستند درغیراینصورت تخلفشان در قالب کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری بررسی می‌شود.

بر اساس آمار موجود، سال گذشته ۶۹ هزار و ۱۴۹ رای در حوزه تخلفات ساختمانی کلانشهر اصفهان صادر شد که ۵۶ هزار و ۶۹۳ مورد از آن معادل حدود ۸۲ درصد به پرداخت جریمه نقدی و پنج هزار و ۲۷۰ مورد برابر با ۷.۶ درصد به تخریب بنا انجامید.

شهر اصفهان با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۵ منطقه شهرداری دارد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مورایس: خط دفاع تراکتور مقابل سپاهان مانند یک اتوبوس پارک کرده بود

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه جمعه در نشست خبری پس از مسابقه فولاد …