برپایی 250 کارگاه غنی سازی اوقات فراغت برای کودکان در خراسان‌شمالی

فرهاد آقا بیگی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالیفرهاد آقا بیگی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: با پایان سال تحصیلی و آغاز تعطیلات تابستان پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان یکی از دغدغه والدین بوده در این راستا 250 کارگاه برای غنی سازی اوقات کودکان و دانش آموزان برنامه ریزی شده و علاوه برآن، کارگاه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان به روستا‌ها و مناطق محروم سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله نقاشی، خوشنویسی، کاغذ، نوشتن خلاق، هوش مصنوعی، نجوم، رباتیک، آزمایش‌های علمی، نمایش عروسکی، ساخت عروسک، شعر، قصه گویی، فرزندپروری، مهارت‌های زندگی، سفال گری، طراحی، نقاشی و کاردستی خلاق است. 

آقا بیگی با بیان اینکه در مجموع ۱۰ مرکز ثابت در استان فعال هستند که در هر یک به طور میانگین بین 10 تا 15 کارگاه آموزشی دایر است، افزود: این کارگاه‌ها که در ۹ شهرستان استان دایر شده و این در حالیست که بیش از چهار هزار و700 نفر کودک و نوجوان در مراکز ثابت و سیار استان عضو هستند. 

وی با اشاره به برپایی پویش «خانه خوبان» که به مناسبت حماسه انتخابات ریاست جمهوری ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود گفت: این پویش با طراحی یک پوستر تبلیغاتی از کودک و  نوجوان و انتخاب شعار با محوریت ایران برپا شده است.

آقا بیگی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با ارسال پوسترهای تبلیغاتی خود به عنوان کاندیداهای ریاست جمهوری به این آیدی kpf_esfarayen۱@در پیام رسان شاد در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی برای بقا می‌جنگند

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار حسین عباسیان معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع)، …