مشکلات محلات با مشارکت مردم حل می‌شوند

ابوطالب شفقت، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، شامگاه سیزدهم تیرماه با حضور در مسجد مصطفی خمینی(ره) منطقه فلک‌الدین خرم‌آباد و دیدار با اهالی این منطقه اظهار کرد: هر زمان مردم در رفع مسائل و مشکلات، مشارکت داشته‌اند این مشکلات آسان‌تر و بهتر مرتفع شده‌اند.

وی به مشکلات منطقه فلک‌الدین اشاره و اظهار کرد: مشکلات این منطقه در سه حوزه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی قابل پیگیری هستند.

استاندار بیان کرد: مشکلات عمرانی این منطقه را از طریق شهرداری پیگیری خواهیم کرد اما مردم محله نیز باید مشارکت داشته و کمک کنند.

شفقت، بیکاری را از مهم‌ترین مشکلات این منطقه و بسیاری از بخش‌ها و مناطق استان برشمرد و تصریح کرد: مردم باید مشارکت کنند تا با کمک اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و اجرای برنامه‌های آموزشی فنی به فراخور نیاز جامعه و علاقه جوانان زمینه ایجاد مشاغل خرد و خوداشتغالی فراهم شود.

وی ادامه داد: ایجاد مشاغل خرد در محلات و خوداشتغالی منوط به ترویج فرهنگ اشتغال در جامعه و به ویژه جوانان است و در این راه همه باید کمک کنند.

استاندار لرستان، ساماندهی مراکز جمع‌آوری ضایعات و آلاینده‌ها را از مطالبات مهم مردم منطقه فلک‌الدین و بسیاری از مناطق حاشیه‌ای شهرهای استان دانست و گفت: این مراکز باید ساماندهی شده و به مناطقی خارج از محلات مسکونی منتقل شوند که در این راستا، هماهنگی‌های لازم از طریق متولیان مربوطه انجام خواهد شد‌.

استاندار لرستان در این حضور در نماز مغرب و عشا بین اهالی منطقه فلک الدین شرکت کرد و پس از آن پای درد دل اهالی این منطقه و مطالبات آن‌ها نشست.

شفقت همچنین از اتاق وضعیت این منطقه که به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ره) راه‌اندازی شده، بازدید و آمایش مسائل و مشکلات این منطقه در این اتاق را بررسی کرد.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

گرامیداشت شهدای مقاومت در زندان‌های اردبیل

گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله، سردار شهید نیلفروشان و سایر شهدای راه مقاومت برنامه‌های ویژه‌ای مانند …