مردم با مشارکت در انتخابات نشان دادند پشتیبان نظام اسلامی هستند

امام جمعه آرادان:

حجت الاسلام «شریفی نیا» گفت: مردم ما به خوبی با مشارکت در انتخابات نشان دادند که به حرف‌های رسانه‌های معاند توجه ندارند و پشتیبان نظام اسلامی شأن هستند.

 به گزارش دفاع‌پرس از سمنان،حجت الاسلام «جلیل شریفی نیا» امام جمعه آرادان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آرادان ضمن اشاره به حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم ما به خوبی با مشارکت در انتخابات نشان دادند که به حرف‌های رسانه‌های معاند توجه ندارند و پشتیبان نظام اسلامی شأن هستند.

وی با بیان اینکه مردم ما در یک انتخابات و در یک بازه زمانی کوتاه بعد از شهادت شهید رئیسی، واقعاً گل کاشتند چرا که هیچ کشوری در این زمان موفق نمی‌شود چنین انتخاباتی برگزار کند، افزود: این نشان دهنده عزت مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه آرادان بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو راند از انتخابات بیش از ۵۵ میلیون ایرانی در انتخابات شرکت کردند و این ارزش بسیار بزرگی است که برآمده از انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و باید از مردم قدردانی کرد که مانند همیشه در صحنه بودند.

شریفی نیا با بیان اینکه امنیت انتخابات در سراسر کشور به خوبی تأمین شد، تاکید کرد: بسیاری دشمنان تلاش کردند که مشکلاتی برای انتخابات پیش بیاید اما شاهد بودیم که در پهنه وسیع ایران اسلامی، انتخابات بسیار پرشور برگزار شد و مردم نه بزرگ به معاندان گفتند.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فیلم/ برگزاری آئین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در مازندران

آئین اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت امشب با حضور مسئولان ملی …