رشد ۱۰۰ درصدی نیروی انسانی جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی


بابک محمودی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : با آماده باش تمامی واحدها در سطح کشور و همچنین ایجاد قرارگاه های مرزی ، برابر با وظایف و تکالیف محوله ، حداکثر تلاش خود را خواهیم داشت تا مسافران و زائران اربعین با کمترین حادثه و اتفاق به زیارت و سفر معنوی خود بپردازند.

وی ادامه داد : این ماموریت در دو بخش داخل کشور و کشور عراق تا روزهای بعد از اربعین ادامه داشته و در کشور عراق دو ماموریت اصلی بهداشت و درمان و همچنین امداد و نجات به نیروهای جمعیت هلال احمر سپرده شده است.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر استفاده از قشر تخصصی و علاقه مند ، استقرار ایستگاهها و درمانگاه های متعدد و حضور ۵ هزار نیروی داوطلب از نکات قابل توجه در خدمت رسانی امسال جمعیت هلال احمر به زائرین اربعین می باشد.

محمودی ادامه داد : امسال برای سفر ایمن زائران عتبات عالیات و حفظ سلامت آنها ، پزشکان متخصص ادوار در درمانگاهها بکار گرفته می شود.

وی افزود : با افزایش سالیانه دلدادگان حسینی که امسال پیش بینی می شود به پنج میلیون نفر برسد ما نیز به همان نسبت در نقاط مختلف کشور ظرفیت های امدادی و درمانی خود را افزایش داده ایم .


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

۵۵ درصد زمین های کشاورزی استان تهران به سامانه آبیاری نوین مجهز شده‌است

به گزارش ایرنا، حامد امیرابادی روز دوشنبه در هفتمین کاروان ترویج بهره‌وری ویژه الگوی کشت …