حزب‌الله گزارش وال استریت ژورنال درباره شهادت فواد شکر را تکذیب کرد

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان با تکذیب قاطعانه گزارش وال استریت ژورنال در خصوص شهادت فؤاد شکر، از فرماندهان برجسته حزب‌الله، تأکید کرد که این گزارش روایتی ساختگی و بی اساس و هدف آن تبلیغ برای دشمن صهیونیستی است. 

حزب‌الله در بیانیه‌ای با رد قاطع روایت مطرح شده از سوی روزنامه وال استریت ژورنال، تأکید کرد که این روایت پر از دروغ و ساختگی است و هیچ یک از سه خبرنگار این روزنامه که نام خود را در مطلب آن ذکر کرده‌اند، هرگز با مقامات حزب الله ملاقات نکرده‌اند.

در بیانیه حزب‌الله تأکید شده است که این روایت کذب و منبعی که به آن استناد شده، صرفاً تخیلات نویسندگان این مطلب است که هدفی جز تبلیغ برای رژیم صهیونیستی ندارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آنچه که رخ داده، کاری است که این روزنامه آمریکایی همیشه انجام داده است و تعدادی از رسانه‌های لبنانی و عربی بدون بررسی و موشکافی، این روایت کذب را منتشر کرده و در راستای خدمت به پروژه صهیونیستی موضع‌گیری کرده‌اند.

رسانه‌های اسرائیلی، عربی و غربی ادعاهایی را به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال نقل کرده‌اند که براساس آن ترور شهید فؤاد شکر توسط توسط رژیم صهیونیستی از طریق نفوذ به شبکه داخلی حزب‌الله و مکالمه‌ای تلفنی که توسط شهید انجام شده، صورت گرفته است.

شهید فؤاد شکر در شامگاه سی‌ام ژوئیه و در بمباران یک ساختمان مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت توسط رژیم صهیونستی به شهادت رسید.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

اطلاع‌نگاشت | گوهر درخشان لبنان

رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ مهر‌ماه که به مناسبت شهادت سید مقاومت، …