آخرین مهلت شرکت در انتخاب آیات نهضت «زندگی با آیه‌ها» 10 شهریورماه است

فراخوان انتخاب آیات نهضت «زندگی با آیه‌ها»سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه فراخوان انتخابات آیات نهضت «زندگی با آیه‌ها» در استان اعلام شده است، گفت: این فراخوان از 20 مردادماه جاری آغاز شده است که تا 10 شهریورماه 1403 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این فراخوان به منظور انتخاب 100 آیه مأنوس در نهضت «زندگی با آیه‌ها» اعلام شده است، افزود: فعالان فرهنگی فارس می‌‎توانند در انتخاب 100 آیه مأنوس از میان آیات پیشنهاد شده برای نهضت زندگی با آیه‌ها فرصت نقش‌آفرینی در گفتمان قرآنی کشور را برای خود رقم زند.

موسوی بیان کرد: دبیرخانه طرح زندگی با آیه‌ها برای مناسبت‌های پیش روی امسال در نظر دارد 100 آیه را ملاک و شاخصه طرح قرار دهد لذا در مرحله اول 200 آیه با کاربردهای اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و… انتخاب شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: از عموم فعالان قرآنی درخواست شده است که در پرس لاین وارد شده و آیات انتخابی را ملاحظه و اعلام کنند که از نظر آن‌ها کدام آیات با گوش و ذهن عامه مردم آشناتر هستند و یا در کلام بخش قابل توجهی از جامعه استفاده می‌شوند.

وی افزود: در نهایت با جمع‌بندی نظرات 100 آیه شاخص برای برنامه‌های امسال انتخاب شده و مابقی آیات در مراحل بعد استفاده شوند. البته فعالان قرآنی می‌توانند چنانچه آیه یا آیات دیگری مد نظر دارند که معروف هستند اما در این 200 آیه قید نشده‌اند، را پیشنهاد دهند.

موسوی یادآور شد: برای این طرح جوایزی نظیر کمک هزینه سفر به کربلای معلی برای یک نفر، کمک هزینه سفر به مشهد  مقدس برای ۳ نفر و جوایز نقدی برای ۱۰ نفر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فراز شنیدنی «حمدی زامل» از سوره اسراء

… وَنُخْرِجُ لَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ كِتَابًا يَلْقَاهُ مَنْشُورًا ﴿۱۳﴾و روز قيامت براى او نامه‌اى كه …