فرمانده سپاه ملارد :تدارک ۴۵۰ عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس + فیلم


سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، هفته دفاع مقدس را یک سرمایه عظیم در دست متولیان فرهنگی دانست که بسیاری بخش ها و آثار آن هنوز ثبت ، نگارش و بازگو نشده است .

وی تصریح کرد : در هشت سال دفاع مقدس همه اقشار جامعه حتی کودکان هم نقش داشتند که باید این مشارکت مردم به بهترین نحو ممکن تبیین و بیان گردد.

سرهنگ جهانی نژاد خاطر نشان کرد : هشت سال دفاع مقدس را دو خطر و آسیب تهدید می کند که یکی تحریف آن و دیگری فراموشی است که لازم است برای آنها چاره اندیشی کرده و مقابله کنیم .

لزوم روایتگری دقیق ایثارگری و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تشکیل ۹ کمیته زیر مجموعه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دیگر موضوعاتی بود که فرمانده سپاه ملارد به تشریح و تاکید آنها پرداخت.

به گفته جهانی نژاد در هفته دفاع مقدس امسال در سطح شهرستان ملارد ، برنامه هایی همچون همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ ، اردوهای پیشرفت ،سرکشی به خانواده شهدا و رزمندگان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با رویکرد بصیرت افزایی تدارک دیده شده است که در نواحی ، پایگاهها ، مساجد و ادارات سطح شهرستان اجرا خواهد شد .


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

فیلم|دادستان ری: ۹۸ درصد ابلاغیه‌های قضایی الکترونیکی ارسال می‌شود

محمد مهدی رحیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موجودی پرونده …