معاون وزیر راه: اتمام پروژه‌های نیمه تمام برای ما اولویت دارد

به گزارش دوشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، داریوش امانی، در آیین بهره برداری از پروژه بهسازی گردنه شهر پیر شهرستان زرین دشت فارس افزود: هم اینک نیز به رغم کمبودها، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور فعال است و در همین جهت تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی، اجرای پروژه گردنه شهر پیر شهرستان زرین‌دشت را از خواسته‌های مردم این منطقه دانست و ادامه داد: اجرای این پروژه با دشواری‌هایی همراه بود و در حین اجرا شاهد عروج شهادت گونه یکی از همکاران این سازمان در حین خدمت بودیم.

او اظهار کرد: پروژه گردنه شهر پیر با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اجرا شد و به بهره‌برداری رسید تا مردم با ایمنی بیشتری در این محور تردد کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تحقق مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را در گرو توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای است.

امانی، با اشاره به نوسازی ناوگان و ماشین آلات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها افزود: امیدواریم با ورود ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری، توان استان فارس در حوزه راهداری به میزان قابل توجهی افزایش یابد و نتیجه آن نیز شتاب گرفتن روند اجرای پروژه‌ها باشد.

شهرستان زرین دشت بامرکزیت حاجی آباد در فاصله ۲۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سهم نیروگاه‌ها در گازرسانی ۸۳ درصد است

به گزارش ایرنا از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی امروز، پنجشنبه -12 مهر- در …