دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهریار/ کشف زمین خواری ۱۸۰ میلیارد تومانی


به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران کلانتری ۱۷ نصیرآباد با انجام اقدامات فنی و پلیسی در سطح حوزه موفق به دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند، افزود: متهم در بازجویی های پلیس به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل اعتراف کرد.

جمع آوری ۵۹ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: طرح آرامش در شهر با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب و به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در سطح شهرستان بهارستان به اجرا در آمد.

سرهنگ مجید عسکری نیا افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی با رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

وی ا بیان اینکه با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها ۵۹ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان بهارستان جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری می باشد.

کشف زمین خواری ۱۸۰ میلیارد تومانی در شاهدشهر شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر گفت: برابر اخبار و اطلاعات واصله از منابع وثوق مبنی بر اینکه یک قطعه زمین شهری به مساحت ۱۲هزار مترمربع و به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان متعلق به یکی از سازمان های دولتی در شاهد شهر

شهریار توسط فردی سودجو در سال ۱۴۰۱ تصرف شده بود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

سردار کیومرث عزیزی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و پلیسی و اخذ استعلامات لازم از ادارات ذیربط مشخص شد ملک مذکور متعلق به اداره دولتی بوده که با اقدامات فنی پلیس و هماهنگی مقام قضایی، زمین و ملک ۱۲هزارمتری به نماینده حقوقی اداره دولتی در شهریار تحویل داده شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی فراجا در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اخلال در نظام اقتصادی، فرار مالیاتی، رشاء و ارتشاء، جرائم گمرکی، بازار سرمایه و بورس و … آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان عزیز از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ است.

دستگیری سارقان زورگیر در شهرستان شهریار

 فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات خبر بیان داشت: به دنبال وقوع چند مورد زورگیری در محدوده شهرک ویره شهریار، عوامل انتظامی به راکبان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست داده که بدون توجه به دستور پلیس متواری و در حین فرار اشیایی را به اطراف جاده پرتاب می‌کنند. 

 با ادامه تعقیب و گریز؛ سارقان به سمت مأموران تیراندازی که با رعایت قانون بکارگیری سلاح و پس از چند نوبت اخطار متوقف که یکی از سارقان به مرکز درمانی منتقل و برابر آخرین گزارش پزشکی فوت نمود.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی به‌عمل آمده از سارقان یک قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه سلاح سرد و مقادیری موادمخدر در صحنه جرم کشف شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

پلمب نانوایی متخلف در ملارد

به گزارش ایرنا امین اسدی روز پنجشنبه طی بازدیدی که از این واحدهای نانوایی در …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ