به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سرزمین‌های اشغالی اکنون در اوج ترس و وحشت از حملات انتقام جویانه محور مقاومت قرار دارد.

بر این اساس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند درپی نگرانی از حمله پهپادی به جنوب سرزمین‌های اشغالی، آژیر خطر اکنون در این مناطق به صدا در آمده و از مردم خواسته شده است به پناهگاه بروند.

اسرائیل هیوم اعلام کرد: دلیل روشن شدن آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی ورود یک پهپاد شلیک شده از عراق به سمت پایگاه نظامی رامون بوده است. سامانه پدافند هوایی اسرائیل موسوم به گنبد آهنین نتوانسته است این پهپاد را رهگیری و منهدم کند.

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند: درپی سقوط تکه‌های موشک‌های شلیک شده از سامانه گنبد آهنین برای ساقط کردن پهپاد شلیک شده در عراق، به منطقه عین یاهو در مرز با اردن خسارت وارد شد.

مقاومت اسلامی عراق در همین راستا با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله امروز به سرزمین‌های اشغالی را پذیرفت.در این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی عراق در راستای حمایت از عملیات طوفان الاقصی با استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین یک هدف مهم

ارتش صهیونیستی را در غور اردن هدف قرار داد. ما همچنان به دشمن صهیونیستی در راستای حمایت از مردم نوار غزه ادامه خواهیم داد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

تعلل ظفرقندی در انتخاب سکاندار دارو و تجهیزات پزشکی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان غذا و دارو را باید پاشنه آشیل وزارت بهداشت تلقی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ