نماینده مجلس: تحریم‌ها به عنوان سلاحی مخرب علیه ملت ایران اعمال شد


«علی حدادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس جمهور در سازمان ملل در زمینه موضوعات و بخش های مختلفی در جمع عمومی سازمان ملل سخنرانی داشت و یکی از بخش های که مورد توجه ویژه دکتر پزشکیان قرار گرفت و آن را نقض حقوق بشر دانست ، موضوع تحریم بود.

حدادی با بیان اینکه اگرچه در بخش های اقتصادی شاهد تحریم هایی بودیم، اظهار کرد: این تحریم ها در بخش های مختلف به ویژه در موضوع مهم داروهای اساسی و مورد نیاز بیماران علیه ملت ایران اعمال شد.

وی تاکید کرد: استکبار و سلطه جهانی تمام تلاش را بر آن داشت که به هرحال مقابل مردم و انقلاب اسلامی و نفوذ آن با هر دسیسه و توطئه ای بایستد.

وی بیان کرد: بنابراین علیه مردم ایران اسلامی تلاش مضاعفی داشت؛ یک زمان با ایجاد درگیری های داخلی در نقاط مختلف کشور، یک بار با جنگ تحمیلی و تحریک صدام و در مقطع دیگر دیدیم که در بخش های فرهنگی با چه دسیسه ها و توطئه هایی روبه رو بودیم .

نماینده مردم طالقان ،نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس وشورای اسلامی گفت: تلاش بی نتیجه دشمن بر این است که نظام اسلامی به تسلیم کشانده شود، اما قطع یقین مقاومت مردم ایران اسلامی مانع از رسیدن آنان به اهداف شومی که دارند، می شود .

نماینده مردم طالقان ،نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: امروز با پیشرفت های قابل توجهی در مباحث مختلف علمی و به ویژه نظامی همراه هستیم که اقتدار کشور را نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان به ارمغان آورده است .

حدادی اضافه کرد: رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش در مجمع عمومی سازمان ملل مواضع نظام اسلامی و صدای ملت ایران درباره نقض حقوق بشر در غزه و لبنان توسط رژیم غاصب اسراییل را به درستی نشان داد.

وی تاکید کرد: باید دقت و توجه شود امروز مواضع نظام جمهوری اسلامی و صدای واقعی مردم براین است که هم آمریکا و هم رژیم غاصب به واقع درمقابل بشریت و ملت ها ایستاده اند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

هشدار سطح زرد و پیش بینی کاهش دما و بارش برای البرز

“آرش بهاروند احمدی “ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بررسی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ