برگزاری جلسه کارگروه قرآنی اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، شصت‌وپنجمین جلسه کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی با حضور نمایندگانی از اعتاب مقدسه داخل کشوربعداز ظهر امروز چهارشنبه ۴ مهر ماه به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری درسالن جلسات بعثه در تهران برگزار شد.

دراین کارگروه نمایندگانی از آستان قدس رضوی، آستانه مقدسه حضرت معصومه (ع)، آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین نمایندگانی از سازمان اوقاف و امور خیریه ، بعثه مقام معظم رهبری و سازمان دارالقرآن و… شرکت داشتند.

در این جلسه، ضمن بحث و بررسی درباره گام های مختلف طرح فراگیر قرآنی «من قرآن را دوست دارم» شرکت کنندگان درباره ظرفیت هر یک از عتبه ها در برپایی محافل قرآنی، جلسات آموزشی و انس با قرآن به تبادل نظر پرداختند و مقرر شد که کمیته ی رسانه هفته آینده در شبکه قرآن معارف سیما تشکیل شود.

در ادامه این جلسه درباره طرح “زندگی با آیه ها” و ابعاد آن و اقدامات مختلفی که در ماه مبارک رمضان و بعد از آن در ماههای محرم و صفر انجام شد، گزارشی ارائه شد.

برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت ورود بانوی کرامت حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم در ۲۳ ربیع الاول (۶ مهر ماه) دراین شهر و ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در چهارم ربیع الثانی(۱۷ مهر ماه) در حرم سید الکریم از دیگر محورهای مورد بحث در این جلسه بود و پیشنهادهایی نیز درباره برنامه های فاخر قرآنی و فرهنگی ارائه شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

برگزاری دومین رالی تور گردشگری خزر تا خلیج فارس

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، دومین دوره رالی تور گردشگری …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ