پیشکسوتان دفاع مقدس الگویی تاثیرگذار برای جوانان هستند

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، چهار مهر در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای پرافتخار و غرورآفرین است.

وی با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان اسلام، گفت: پیشکسوتان دفاع‌مقدس روزهای سخت و دلهره‌آوری را با شجاعت و مقاومت پشت‌سر گذاشتند به طوری که نشان دادند از اراده قوی و ایمان استوار برخوردار هستند و توانستند افتخارات بزرگی را به دست آورند.

رجبی پیشکسوتان را مجاهدان سرزمین مجاهدت‌های خاموش دانست و اضافه کرد: شما پیشکسوتان دفاع مقدس نه‌تنها در میدان جنگ، بلکه در دوران پس از جنگ نیز در همه عرصه‌هایی که به وجودتان نیاز بود، حاضر شدید و نقش‌آفرینی کردید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این تلاش‌های شما در تاریخ ثبت است، ادامه داد: نه‌تنها در میدان نبرد، بلکه در حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های امام خمینی(ره) نیز همواره در صف مقدم و جزو پیشتازان بودید.

وی با بیان اینکه، پیشکسوتان دفاع‌مقدس به معنای واقعی کلمه الگوهایی زنده برای نسل‌های جدید، نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر هرگونه تهدید علیه کشور محسوب می‌شوند، اضافه کرد: بنابراین باید حماسه‌هایی که خلق کردند برای نسل جدید بازگویی شود.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

دامن زدن به تفرقه بازی در زمین دشمن است

به گزارش ایکنا از اصفهان، همزمان با تجمع حوزویان سراسر کشور در حمایت از جبهه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ