راه‌اندازی سکوی تصویری زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن

به گزارش ایرنا از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سکوی «اینو تی ‌وی» روز چهارشنبه چهارم مهر ۱۴۰۳ در راستای آگاهی بخشی و فرهنگسازی و با هدف پاسخگویی به نیاز اشتراک گذاری ویدیو کاربران حقیقی و حقوقی در محیط تخصصی نوآوری و به ویژه بستر معدن و صنایع معدنی طراحی شده است.

در این سکو (پلتفرم)، کاربران قادر خواهند بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و با به وجود آوردن یک کانال ویدیو، دیگر کاربران را به صورت اختصاصی از ویدیوهای خود بهره مند سازند.

بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری عرصه معدن و صنایع معدنی می توانند مستند، تیزر، کلیپ های مرتبط به کسب و کارشان را در این پلتفرم به اشتراک بگذارند و محصولات و خدمات خود را به جامعه معدنی کشور معرفی کنند.

این سکو با پخش اختصاصی برنامه تصویری «کافه نوآوری» با محوریت فرصت ها و چالش های کسب و کاری عرصه معدن و نوآوری آغاز به کار کرده است و با نشانی www.innotv.org در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بنا به این گزارش، مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) در راستای بسط، توسعه و حمایت از کسب و کارهای نوپا (استارت اپ ها)، از سوی ایمیدرو، با تمرکز بر نوآوری و انتقال تکنولوژی در شهریور ۹۹ پایه گذاری شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نتیجه بیستمین و دومین هفته عرضه اوراق بهادار دولتی اعلام شد

به گزارش ایرنا از وزارت امور اقتصادی و دارایی، بر اساس این اطلاعیه حسب تصمیمات …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ