پروژه‌های ورزشی نیمه تمام اصفهان تا سال ١۴٠۴ تکمیل می‌شود


علی امینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون ٧٩ مجموعه ورزشی نیمه تمام در استان اصفهان وجود دارد و شماری از آنها در دست تکمیل است.

وی ادامه داد: با جذب اعتبارات مناسب امسال ۳۰ پروژه نیمه تمام تکمیل و بهره‌برداری می‌شود و تکمیل ۴۹ پروژه را نیز برای سال آینده در برنامه‌ خواهیم داشت.

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان با اشاره به نیمه تمام ماندن بسیاری از طرح‌ها در سال‌های متمادی، گفت: کلنگ زنی برخی از این مجموعه‌های ورزشی به حدود حتی ۱۷ سال پیش باز می‌گردد که بدلیل بی‌توجهی تکمیل نشده است.

امینی خاطرنشان کرد: پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در بیشتر شهرستان‌های استان قرار دارد بنابراین تکمیل آنها به رونق بیشتر ورزش در همه مناطق منجر خواهد شد.

وی افزود: پس از تکمیل طرح‌های مورد اشاره و در صورت تخصیص اعتبارات مناسب، قادر خواهیم بود پروژه‌های جدیدی را آغاز کنیم.

رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: سرانه ورزشی این استان در مقایسه با میانگین کشوری و بسیاری از استان‌ها وضعیت نامطلوبی دارد لذا باید اماکن ورزشی مختلفی در آن احداث شود.

به گزارش ایرنا، حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک‌هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در ۲ بخش بانوان و مردان در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

جان باختن یک خانواده چهار نفره در تصادف رانندگی جاده اصفهان-نایین

به گزارش ایرنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: حادثه تصادف …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ