یادواره ۱۲ شهید محله طالقانی کوهبنان برگزار شد

یادواره ۱۲ شهید محله طالقانی کوهبنان برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۱۲ شهید محله طالقانی شهرستان کوهبنان از توابع استان کرمان در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

 مواظبت کنید نفوذی‌ها نتوانند به اهداف شوم خود برسند

 «عباس ایرانمنش» از یادگاران دوران دفاع مقدس با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خداوند شهیدان را تعریف و تمجید کرده است، کسانی که در نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی افزود: باید روزی را به یاد بیاوریم که دشمنان گروهی بر ما شبیخون زدند تا ما را نابود کنند ولی خداوند دست آنان را قطع کرد و آنان را نابودکرد. 

رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان در صدد بودند که طی یک هفته کشور را اشغال کنند و فاتحه نظام اسلامی را بخوانند ولی به لطف خداوند انقلاب اسلامی همچنان پایدار است.

وی تاکید کرد: مادران زهرایی و زینبی فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند در حالی که بعضا سن رزمندگان کم بود ولی به یاری حسین زمان شتافتند.

جانباز دوران دفاع مقدس در این یادواره گفت: دشمن با تجهیزات کامل به ایران اسلامی حمله کرد ولی قهرمانانی از جای جای کشور جانانه در برابر دشمنان ایستادند.

وی تصریح کرد: شهیدان انقلاب را حفظ کردند شهیدانی همانند حاج «ماشاالله رشیدی» «حسین آتش افروز» شهید «سید حسن روح الامینی» در کربلای چهار با توزیع آب بین رزمندگان جان تازه‌ای به آنان می‌بخشید، در کنار سردار دل‌ها، شهید «یوسف الهی» از مرز‌های ایران اسلامی محافظت کردند.

وی گفت: در جبهه کلاه شهید «مسعود زکی زاده» به قدری تیر خورده بود که سوراخ سوراخ شده بود، اما همچنان استوار بود و افتخار آفرید.

ایرانمنش اظهار کرد: در طول دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاد امروز هم باید مواظبت کنید که نفوذی‌ها نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

بسیج یک فرهنگ و تفکر است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تیمور پایدار صبح جمعه در همایش بسیج دریایی منطقه دوم …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ