لیگ مسابقات قرآن مسجدی در کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان سرپرست کانون‌های مساجد استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه در خصوص برگزاری هفدهمین دوره مسابقات سراسری مدهامتان، اظهار کرد: مسابقات قرآن بچه‌های مسجدی در هفدهمین دوره با دستورالعملی جدید و به شیوه لیگ مسابقات قرآنی با عنوان «میهمانی آیه‌ها» برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در دور نخست در مرحله منطقه‌ای و با محوریت کانون‌های رابط در سطح استان با حضور تیم‌های قرآنی مساجد برگزار می‌شود لذا مدیران کانون‌ها برای حضور در این مسابقات نسبت به شناسایی تیم قرآنی کانون خود اقدام لازم را به عمل آورند.

حجت‌الاسلام قدیریان تصریح کرد: لیگ مسابقات قرآنی در این مرحله با محوریت کانون‌های رابط برگزار خواهد شد که زیرمجموعه مساجد خود را بر عهده دارند. در این لیگ کانون‌های رابط با هم‌افزایی سایر کانون‌های زیرمجموعه به برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرای مسابقات می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه یادآور شد: در این دوره از مسابقات نفرات برگزیده مرحله منطقه‌ای به مسابقات استانی مدهامتان راه می‌یابند.

وی در پایان تصریح کرد: برای معرفی یک تیم قرآنی کامل با توجه به دستورالعمل برگزاری این دوره از مسابقات مدیران کانون‌های مساجد و رابطین این مسابقات توجه داشته باشند تا در رشته‌هایی که با علامت ستاره مشخص شده‌اند حداقل یک شرکت‌کننده معرفی کنند تا در صورتی که تعداد نفرات تیم کانون «رشته‌های ستاره‌دار» به حد نصاب نرسند افراد معرفی شده برای شرکت در مسابقه دعوت و تنها در بخش فردی مورد ارزیابی قرار گیرند، بدین ترتیب کانون‌ها از کسب امتیاز محروم نمی‌شوند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شخصیت‌های قرآنی؛ پیشتاز حضور در جبهه‌های جنگ

عبدالمحمد جعفری جانباز قرآنی دفاع مقدس در گفت‌وگو با ایکنا از قم بیان کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ