مردم البرز در حمایت از فلسطین به پا خاستند 

به گزارش خبرنگارایرنا ، نمازگزاران در کنار گروه های مختلف خودجوش مردمی با سردادن شعارهای « مرگ بر اسراییل » و « مرگ بر امریکا» در مسیرهای مختلف در شهرستان های استان البرز خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب اسراییل به نمایش گذاشتند.

گروه های مختلف مردمی درحالی که تصاویری از جنایات رژیم کودک کش اسراییل در غزه و فلسطین را دردست داشتند با سردادن فلسطین ، فلسطین حمایتت می کنیم بار دیگر نشان دادند که حمایت های آنان از محور مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه دارد.

مردم البرز در حمایت از فلسطین به پا خاستند 

حضور شماری از نوجوانان و جوانان استان البرز نیز با دردست داشتن پرچم فلسطین و ایران اسلامی درحالی که آن را برافراشته نگاه داشته بودند.

صهیونیست ها در جنایات اخیر خوی درندگی و سبعیت خود را به جهانیان نشان دادند تا ثابت کند همچون ارباب خود، استکبار جهانی کوچک ترین اعتقاد و پایبندی به رعایت قواعد بین المللی در زمان جنگ ندارد.

این روزها جنایات وحشتناک و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه توسط رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی قلب تمامی آزادگان جهان را به درد آورده و زن ، مرد ، پیر، جوان و حتی کودکان نیز در راهپیمایی امروز دراستان البرز با حضور پرشور نشان دادند که هرگز دست از حمایت از فلسطین برنخواهند داشت .

درشهرستان کرج نیز نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه از مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان همراه با گروه های و دسته های خودجوش مردمی به سمت امامزاده حسن (ع) راهپیمایی کردند و درحالی که شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر می دادند علاوه بر محکومیت جنایت های رژیم غاصب، سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند .


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

جریان انقلابی درباره غزه و لبنان بیش از پیش روشنگری کند  

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله « سید محمد مهدی حسینی همدانی » در …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ