صهیونیست‌ها جرات حمله زمینی به لبنان را ندارند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم تهران که در حمایت از جبهه مقاومت راهپیمایی کردند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس توانست محاسبه صدام و حامیانش را برهم بزند؛ ما در دفاع مقدس پیروز شدیم چرا که به تکلیف خود یعنی جهاد در راه خدا عمل کردیم.

سردار فدوی با بیان اینکه هیچگاه حزب شیطان پیروز نیست و این قاعده و روال است، اظهار کرد: باید به یاد داشته باشیم در ۵۱ آیه از قرآن آمده است که شما به تکالیف خود عمل کنید، پیروزی رقم خواهد خورد. در موضوع جنگ که پای جان در میان بود ما به تکلیف عمل کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز فرهنگ دفاع مقدس گسترش پیدا کرده است، بیان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن در مقابل خبیثان عالم آمریکا، کشورهای اروپایی و سگ هار آنها اسرائیل تکلیف خود را انجام می‌دهند و جبهه حق در برابر جبهه باطل تشکیل داده‌اند.

سردار فدوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جرات رویارویی با رزمندگان حزب الله و حماس را ندارد و به همین دلیل کودکان و زنان را به شهادت می‌رساند، عنوان کرد: حزب الله لبنان بسیار مقتدر و قوی شده است و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اقدامی علیه آنها انجام دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: حزب الله آرزوی آن را دارد سربازان صهیونیست وارد جنگ زمینی شوند، چرا که برای آنها مطلوب است و شکستی عجیب خواهند خورد.

وی گفت: به برکت اسلام، انقلاب اسلامی، شهدا و امامین انقلاب در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما هر روز در حال قوی شدن هستیم و این توانمندی در گسترش به یمن و دیگر کشورهای جبهه مقاومت است؛ یمن امروز مقابل آمریکا و کشورهای اروپایی در باب‌المندب ایستاده و بیش از ۱۹۰ کشتی که به سمت صهیونیست‌ها شتافتند مورد هدف قرار دادند، آنها به تکلیف خود عمل کردند و خداوند به آنها قدرت داده است.

وی تصریح کرد: در سپاه حتی یک ۲۴ ساعت هم استراحت نمی‌کنیم و هر روز قدرت خودمان را افزایش می‌دهیم، نه قدرت خودمان بلکه قدرت جبهه مقاومت را بالا برده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دست جبهه مقاومت را برای مقابله با شیاطین پر کرده‌ایم، افزود: یک سال است جبهه مقاومت در غزه توانسته در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند و کشورهای عربی و دیگر کشورها فکر نمی‌کردند که مقاومت کند و اینچنین عمل شکست را بر صهیونیست‌ها تحمیل کند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به یکی از اهداف خود هم نرسیده‌اند و تنها هنر آنها شهادت ۲۰ هزار کودک است؛ مردم دنیا امروز تصور درستی از رژیم صهیونیستی پیدا کرده‌اند و این پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت و شکستی بزرگ‌تر از شکست نظامی برای صهیونیست‌ها است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

نمایش مردان آسمانی در نمایشگاه یاد یاران قم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش مردان آسمانی ضمن به نمایش گذاشتن رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ