هدف تیم بسکتبال گلنور اصفهان، حضور طولانی‌مدت در لیگ‌ برتر است


به گزارش خبرنگار ایرنا، عماد چلونگر روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: فعالیت اولیه باشگاه اگرچه به دهه ۷۰ بازمی‌گردد ولی تیم بسکتبال بزرگسالان ما از سال ۱۴۰۰ در لیگ دسته یک به میدان رفت و پارسال موفق شد با قهرمانی در آن رقابت‌ها به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یابد.

وی ادامه داد: ما حضور خود را در میادین بصورت تدریجی و پله به پله داشتیم به این معنا که کوشیدیم روز به روز بیشتر رشد کنیم بنابراین به شرکت در لیگ برتر بصورت موقت نمی‌اندیشیم.

مدیرعامل باشگاه گلنور خاطرنشان کرد: تیم‌های بسکتبال ما در تمام رده‌های سنی فعال بوده‌اند و قصد داریم برای بانوان نیز جدی‌تر تلاش کنیم زیرا تاکنون در این عرصه، بصورت جسته گریخته کار شده است.

سرمربی تیم بسکتبال گلنور نیز در این نشست گفت: با انگیزه و با انرژی به فصل پیش رو می‌نگریم تا در نهایت، بهترین عملکرد خود را به ثبت برسانیم.

حمیدرضا شمس با اشاره به آغاز تمرینات تیمش از ۶ شهریور اضافه کرد: پیش از این ۲۵ بازیکن بومی دعوت کردیم تا در نهایت بهترین‌ها را برگزینیم.

وی با بیان‌اینکه گلنور از کم بودجه‌ترین تیم‌های بسکتبال در فصل جاری است، اظهار کرد: با این وجود شرایط ایده‌آلی داریم و حضور آبرومندانه و قرار گرفتن در جمع هشت تیم بالای جدول برای صعود به مرحله حذفی و حتی در جمع تیم‌های بالاتر، جزو چشم‌اندازهای ماست.
سرمربی گلنور تصریح کرد: در ابتدا هشت تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده بودند اما اکنون تعدادشان به ۱۲ تیم رسیده است.
شمس افزود: «کورین هنری» از آمریکا و «مارکو پرویچ» از مونته نگرو بازیکنان خارجی ما در این فصل خواهند بود.

مازیار میرعظیمی سرپرست تیم بسکتبال گلنور اصفهان نیز گفت: ۱۰ بازیکن ما بومی، سه نفر از خارج از استان و نفر ۲ خارجی هستند و مسابقات تیم در سالن «شهید میثمی» برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گلنور و رییس هیات مدیره باشگاه هم در نشست امروز اظهار کرد: شرکت ما که جزو قطب‌های مطرح در خاورمیانه است از سال ۱۳۷۰ در زمینه صنعت تجهیزات برق و روشنایی فعالیت خود را آغاز و سپس بخش تجهیزات فلزی را نیز به تولیدات خود اضافه کرد.
محمد امینی افزود: این مجموعه در سال‌های اخیر غیر از تجهیزات روشنایی عمومی، به عرصه تخصصی روشنایی و نورپردازی ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی هم ورود پیدا کرد و بسیاری از ورزشگاه‌ها از جمله آزادی تهران، فولادشهر، یادگار امام تبریز، ثامن مشهد و خیبر خرم‌آباد توسط ما تجهیز شد که در نتیجه ایران تا حدودی از واردات از اروپا بی‌نیاز شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه صادرات نیز موفق ظاهر شدیم و نور ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی متعددی را در کشورهای عراق، قطر، عمان، امارات و عربستان تامین کردیم.
مدیرعامل شرکت گلنور و رییس هیات مدیره باشگاه در باره تیمداری بسکتبال در لیگ برتر گفت: در این پیوند بصورت هیجان‌زده عمل نکردیم و فکر ورود به سوپر لیگ بدون توجه به زیرساخت‌ها را در نظر نداشتیم.
امینی با بین اینکه ایجاد مسیر رشد برای جوانان اصفهان علاقه‌مند به بسکتبال اهمیت دارد، اظهار داشت: ظرفیت ورزشکاران بالاست اما وضعیت زیرساخت‌ها مطلوب نیست.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال،۱۲ مهر زمان آغاز این فصل از مسابقات لیگ برتر است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شهادت‌ها، دنیا را بیدار و ملت ایران را مقاوم می‌کند

حجت‌ الاسلام احمد محمودی، عصر شنبه در تجمع اعتراضی مردم اصفهان که عصر امروز شنبه، …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ