جنبش النجباء: هرگونه حمله زمینی به خاک لبنان با پاسخ قاطع ما مواجه خواهد شد

به گزارش روز شنبه ایرنا، «حسین الموسوی» در گفت و گو با پایگاه خبری قدس اظهار داشت: جنبش النجباء به‌عنوان گروه مقاومت در داخل عراق و بخشی از محور مقاومت در فلسطین، لبنان و کشورهای دیگر است.

وی با اشاره به وجود هماهنگی های سطح بالا و ارتباط مستمر بین نیروهای مختلف محور مقاومت برای مقابله با چالش ها گفت: مقاومت اسلامی در عراق، تجاوز وحشیانه صهیونیستی- آمریکایی به لبنان را بخشی از حمله وحشیانه علیه مردم فلسطین می داند.

سخنگوی جنبش النجباء افزود: به دلیل حمایت برادران لبنانی و ایستادگی در کنار مردم فلسطین و در نتیجه حملات پی در پی و دردناکی که حزب الله علیه نظامیان رژیم صهیونیستی انجام داد و پیروزی های پی در پی و بزرگ که به دست آمد، نقشه های استعماری در منطقه، متوقف و صورت دشمن به خاک مالیده شد.

وی افزود: کشیدن درگیری به سمت جبهه لبنان، تلاشی است که دشمن صهیونیستی برای فرار از مشکلات داخلی و خارجی انجام می دهد و برای رسیدن به یک پیروزی ادعایی به هر طریقی تلاش می کند و برای کاهش درگیر شدن با نیروهای مقاومت در فلسطین، لبنان و محور مقاومت به منظور افزایش تنش [در منطقه] تلاش می کند.

موسوی گفت: هرکسی که شیوه برخورد مقاومت عراق با جنگ کنونی را دنبال کند، متوجه می‌شود که مقاومت با انتخاب زمان، مکان و روش مناسب، عملیات‌های خود را برای پاسخگویی در چارچوب یک استراتژی واضح و مشخص مدیریت می‌کند.

سخنگوی جنبش النجباء اشاره کرد که در این خصوص پیشرفت محسوسی در مقاومت عراق مشاهده می شود که توانسته با دقت، حملات متعدد و بیشتری را در نقاطی که در اعماق سرزمین های اشغالی فلسطین انتخاب شده است، انجام دهد و خسارات هنگفت مادی و جانی به رژیم صهیونیستی وارد کند.

وی تاکید کرد که مقاومت اسلامی در عراق دارای قدرت و توانمندی های لازم است که برای مقابله با اهداف دشمن صهیونیستی و کسانی که از آن حمایت می کنند سرمایه گذاری می کند و به کارگیری پهپادها، موشک ها و سایر ادوات نظامی بخشی از این استراتژی است که مورد استفاده قرار می دهد.

بامداد امروز (شنبه) مقاومت اسلامی عراق از حملات پهپادی به مناطقی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه اعلام کرد که در حمایت از فلسطین و لبنان و در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالمندان در فلسطین و لبنان در بامداد روز شنبه توسط پهپاد چند هدف حیاتی رژیم اسرائیل در جولان اشغالی سوریه را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در هفته و ماه های گذشته نیز هدف های حساس و مهم را در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داده بود.

این گروه پیشتر و در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

اردوغان: لبنان هدف جدید نسل‌کشی اسرائیل است – تابناک

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری تی آر تی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ