تصاویر به یادماندنی از شهید سید حسن نصرالله در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش ایرنا،حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

این بیانیه افزود: جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به یاران شهید بزرگوار و جاویدان خود پیوست که نزدیک به سی سال پیروزی های پیاپی را رهبری کرده و رقم زدند.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: جناب استاد، سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

حزب‌الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

تصاویر به یادماندنی از شهید سید حسن نصرالله در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

سیدحسن نصرالله مبارزی که در تمامی این سال‌ها به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده بود و هر گفته او لرزه‌ای بر اندام آنها می‌انداخت، نمونه بارزی بر جریان مقاومت در تمام جهان است. الگویی که به دلیل ویژگی‌های بی‌بدیل خود، تا سالیان دراز به‌عنوان مظهر مقاومت و مبارزه مطرح خواهد ماند.

ایشان در تمام این سال‌ها، جریان مقاومت را محدود به اندیشه‌ها و فردیت خود نکرد و فرماندهان بسیاری را تربیت کرد تا این جریان، محدود به فرد یا اندیشه کسی نباشد.

به همین دلیل، برخلاف اندیشه صهیونیست‌ها که گمان می‌برند با حذف فیزیکی افراد، موفق خواهند شد تا اندیشه‌های جریان مقاومت را به نابودی بکشاند، باید گفت که طبق گفته رهبر معظم انقلاب و سیدحسن نصرالله، جریان مقاومت به گونه‌ای در جان‌ها ریشه افکنده که با شهادت هر فرمانده، ده‌ها فرمانده دیگر رویش کرده و اهداف این جریان را با قدرت بیشتر به جلو پیش خواهند برد.

تصاویر به یادماندنی از شهید سید حسن نصرالله در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

تمام این سجایای رفتاری سبب خواهد شد تا سیدحسن نصرالله را در تراز رهبری جاویدان در اتمسفر جهان مقاومت قلمداد کنیم که نقش بی‌بدیلی در پیشبرد منویات مقاومت در لبنان، فلسطین و دیگر کشورهایی که با ظلم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ایفا کرد.

سومین دبیرکل حزب‌الله در ۳۲ سال راهبری مدبرانه خود، هیچ‌گاه از آرمان‌های آزادی‌خواهانه خود کوتاه نیامد و عمر شریف خود را در آزادی قدس شریف و فلسطینیان مظلوم سپری کرد و شهادت، به‌راستی پاداش مجاهدانی است که در تمام لحظات عمر خود، از یاد خدا غافل نشدند و در زمین، به چیزی جز اجرایی کردن فرامین پروردگار و وعده‌های الهی عمل نکردند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

ایرنا – نمایشگاه عکس نیکوکاری

نمایشگاه عکس نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با عنوان «نیکوکاری در جامعه ایرانی»از ۶ تا …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ