فرمانده کل ارتش شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در پیام خود افزود: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل شجاع، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان و یاران و همراهان آن مجاهد بزرگ و مردم بی گناه بیروت، صفحات ننگین دیگری بر پرونده سیاه ترور و جنگ رژیم رو به زوال و منحوس صهیونی افزود.

وی تصریح کرد: تلاش رذیلانه این رژیم جنایتکار در به شهادت رساندن رهبر حزب الله، آن پرچمدار و سرو تناور مقاومت، منجر به تقویت عزم و اراده مردم شده و با یاری خدا، قدرت حزب الله مضاعف خواهد شد.

امیر موسوی افزود: بی تردید آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود و سرنوشتی به جز شکست و ناکامی در انتظار رژیم پلید صهیونیستی نیست.

فرمانده کل ارتش در این پیام تاکید کرد: ضمن تسلیت فراغ آن بزرگ مرد خستگی ناپذیر و فرمانده عالیقدر و علمدار مکتب مقاومت، به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای، بیت مکرم و همسر مبارز و جهاد گر شهید سید حسن نصرالله و خانواده معظم شهیدان و مردم عزیز و شریف لبنان و جبهه مقتدر مقاومت، از خدای قادر، علو درجات آن مجاهد فی سبیل الله و همراهان شهیدِ سعیدِ ایشان و استمرار و اقتدار روزافزون مکتب مقاومت و انسجام و اتحاد امت اسلامی را مسئلت می نمایم.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

وزیر اطلاعات: شهید نصرالله عمر شریف خود را صرف دفاع از مظلومان و آرمان قدس کرد

به گزارش ایرنا، در بخشی از پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ