پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پی شهادت سید مقاومت

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گیلان با صدور پیامی جنایات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله را محکوم کردند.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پی شهادت سید مقاومتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان و «اسدالله عباسی» استاندار گیلان در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است.

و فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

شهادت ولی خدا رهبر مومن عربی دبیرکل حزب‌الله لبنان آقای سید حسن نصرالله را به دست رژیم غاصب، سفاک و جنایتکار صهیونیستی به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، حوزه‌های علمیه و ملت‌های اسلامی به ویژه مردم شریف لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

شهید سید حسن نصرالله طی سه دهه در لبنان جوانانی را رهبری کرد که هر کدام به نوبه خود قهرمان میادین نبرد شدند و هنوز طنین فریاد او علیه صهیونیست‌های غاصب به گوش‌ها می‌رسد.

حزب‌الله فقط یک تشکل نیست بلکه یک مکتب مانا و ماندگار است که هرگز با رفتن فرد یا افراد از روی زمین برچیده نخواهند شد ان‌شاءالله شهادت سید حسن نصرالله مقدمه‌ای برای محو غده چرکین صهیونیست‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مردم دزفول جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کردند

مردم دزفول در این تجمع با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ