برخورد دستگاه قضایی با پزشک متخلف در خلخال/ هزینه‌های غیرمتعارف به مردم مسترد شد


مظفر رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین از برخورد قاطع و قانونی با پزشکان دریافت کننده زیر میزی از بیماران در مراکز درمانی و مطب‌های پزشکی این شهرستان خبر داد.

دادستان خلخال با اشاره به افزایش نارضایتی از برخی پزشکان متخصص در این شهرستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده، فردی که اقدام به دریافت هزینه‌های غیرمتعارف و غیرقانونی از ده‌ها نفر کرده بود، مطابق قانون مورد پیگیری و رصد و برخورد قاطع قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با دستور قضایی تمام موارد دریافتی شده از مردم با عنوان زیر میزی و موارد غیرقانونی خارج از چرخه دولتی با دستور قضایی به مردم بازگردانده شد.

رضایی با هشدار جدی به متخلفان گفت: دریافت هر گونه هزینه غیرقانونی از بیماران خارج از موارد پیش‌بینی شده در قانون ممنوع بوده و تمامی پزشکان فعال در این شهرستان تحت رصد دستگاه قضایی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال تصریح کرد: در صورت گزارش مردمی ضمن تشکیل پرونده سریع قضایی برای موارد دریافت زیر میزی برخورد قانونی و به هنگام انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: هرگونه دریافت هزینه از بیماران چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی از ویزیت گرفته تا هزینه عمل جراحی، دارو و هزینه‌های آزمایشگاهی و پزشکی معلوم و مشخص بوده و تحمیل هرگونه هزینه درمانی غیرمتعارف به مردم ممنوع است و در صورت گزارش‌های مردمی با متخلفین برخورد خواهد شد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

مخربین جنگل‌های سوهای نمین دستگیر شدند 

مظفر جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ