مردم‌مداری، محور برنامه‌های هفته بزرگداشت انتظامی/ روز آمدی و کارآمدی شاخصه کار پلیس پاسخگو است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

سرهنگ طهماسبی گفت: مردم‌مداری محور برنامه‌ریزی در هفته بزرگداشت انتظامی است و باید در این هفته فرصت‌های توسعه تعامل و ارتباط با مردم و بهره‌گیری از نظرات شهروندی هرچه بیشتر بهره برد.

مردم‌مداری، محور برنامه‌های هفته بزرگداشت انتظامی/ روز آمدی و کارآمدی شاخصه کار پلیس پاسخگو استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «حمید طهماسبی» معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بازدید تخصصی از فرماندهی انتظامی شهرستان درگز اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس با روایت‌سازی بروز و هم‌آمیخته با جهاد خدمت در فراجا و ازجان‌گذشتگی شهدای عرصه برقراری نظم و امنیت یک تکلیف خطیر است تا گنجینه‌های رشادت و شهادت‌طلبی کارکنان انتظامی برای مردم بازخوانی شود. 

وی افزود: توجه به مطالبات و خاستگاه‌های افکار عمومی در پیشبرد ماموریت‌های انتظامی نقش اساسی دارد و با انجام عملیات موفق اجتماعی می‌توانیم فضای بهره‌مندی هرچه بیشتر از سرمایه‌های اجتماعی و همگامی مردم را فراهم‌سازی کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: مردم‌مداری محور برنامه‌ریزی در هفته بزرگداشت انتظامی است و باید در این هفته فرصت‌های توسعه تعامل و ارتباط با مردم و بهره‌گیری از نظرات شهروندی هرچه بیشتر بهره برد.

سرهنگ طهماسبی گفت: روزآمدی و کارآمدی شاخصه کار پلیس هوشمند است و باید در این عرصه با برنامه و به پشتوانه منابع موجود و کیفی‌سازی خدمات و اقدامات پلیسی میدان‌دار عرصه نظم و امنیت باشیم.

در ابتدا، سرهنگ محمد عباس‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان درگز با ارائه گزارشی از مجموعه عملیات فرهنگی و اجتماعی پلیس این شهرستان در ابعاد مختلف گفت: برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از فرصت‌های همراهی و همگامی تمام اقشار و گروه‌های سنی در مشارکت فعال با  پلیس در دستور کار قرار دارد.

وی با تشکر از همکاری مردم فهیم و قانونمدار درگز تاکید کرد: با تمرکز بر رویکردهای اجتماعی، هنری، ورزشی و به ویژه توجه به مباحث قرآنی برای تحول و توسعه خدمات پلیسی در شهرستان درگز، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شهید نصرالله مدیری توانمند، رهبری حکیم، فرمانده‌ای مقتدر و سیاستمداری نافذ بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا: سردار خادم سیدالشهدا گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با روحیه انقلابی و …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ