افزایش رطوبت و شرجی در استان بوشهر


محمد رضا انصاری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین از فردا تا روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان و همچنین روی دریا، بصورت پراکنده با افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده وضعیت آسمان در استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، مه صبحگاهی و فردا در برخی نواحی جنوبی استان افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و فردا در نواحی جنوبی استان ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

بیشتر بخوانید

دمای هوا در استان بوشهر کاهشی شد

ثبت رطوبت ۹۱درصدی و گرمای ۴۳ سانتیگرادی در شهرهای استان بوشهر

تداوم وزش بادهای شمال غربی در استان بوشهر

انصاری تصریح کرد: ارتفاع موج دریا: امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۴۰، جزر دریا ساعت ۱۳:۰۰ و مد دوم ساعت ۱۹:۱۵ خواهد بود.

انصاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته شهرهای خورموج و برازجان با ۴۲ و ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بوشهر بوده است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا امروز در مرکز استان ۳۵ درجه سانتیگراد ثبت شده است افزود: در روز جاری کمینه دمای هوا مربوط به شهر جم با ۲۰ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

رژیم صهیونیستی عامل جنایت‌های بی‌سابقه تاریخ بشر است

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه شنبه در تجمع پرشور مردم بوشهر …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ