جامعه قرآنی کشور آماده حضور در جبهه‌های لبنان و فلسطین است


به گزارش ایرنا از شورای عالی قرآن در بیانیه جامعه قرآنی کشور آمده است: جامعه قرآنی حمایت از ملت عزیز و مظلوم غزّه را وظیفه قرآنی خود می‌داند و آمادگی خود را برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعلام می دارد و همه قاریان، حافظان و متمسکان به قرآن در سراسر جهان را به اجابت فراخوان قرآن دعوت می کند؛ همچنان که سید و سالار بزرگ مقاومت آنرا وظیفه و مصداق جهاد فی سبیل الله و یاری رساندن به خدا و راه او می‌دانست و در آن راه مصداق «صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ» شد و جان گرانسنگ خود را بهای آن قرارداد.

در این بیانیه آمده است: همه باید با عمل به «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا» صفوف خود را در برابر دشمن یکپارچه کنیم. همه باید فرمان «وَاقتُلوهُم حَیثُ ثَقِفتُموهُم» را در قبال این دشمنِ جنگ افروزِ حدناشناسِ عهدشکن اجرا کنیم. همه باید گوش به فرمان ولی امر باشیم. همه باید خود را از آتش غضب الهی دور کنیم و از این میدان خود را کنار نکشیم که «وَمَن یُوَلِّهِم یَومَئِذٍ دُبُرَه اِلّا مُتَحَرِّفًا لِقِتالٍ اَو مُتَحَیِّزًا اِلّْی فِئَةٍ فَقَد باّْءَ بِغَضَبٍ مِنَ اللهِ وَمَأویّْهُ جَهَنَّمُ وَبِئسَ المَصیرُ».

در ادامه بیانیه جامعه قرآنی کشور آمده است: سید مقاومت چه نیکو می فرمود که «خانه صهیونیست ها از تار عنکبوت هم سست تر و بی‌بنیان‌تر است» و اینک همچنانکه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند «به پیکری فرسوده و رو به زوال تبدیل شده است».

جامعه قرآنی ایران اسلامی با یقین به وعده های حتمی قرآن که «اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم»، «وَلاتَهِنوا وَلاتَحزَنوا وَاَنتُمُ الاَعلَونَ اِن کُنتُم مُؤمِنینَ» و نیز «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» حمایت از ملت عزیز و مظلوم غزّه را وظیفه قرآنی خود می‌داند.

دست پلید صهیونیست های خبیث این جرثومه‌های فساد و تبهکاری، به ریختن خون سید و سالار و اسطوره تاریخ ساز مقاومت حضرت سیدحسن‌نصرالله آلوده شد و امّت اسلامی را عزادار کرد اما عزایی نه از جنس اندوه که از جنس حماسه و قیام و از جنس عزای سالار شهیدان حسین بن علی(ع) که پرچم عزایش پرچم عزّت و ستم سوزی و پیکار با جنایتکاران حق ستیز در طول تاریخ بوده است.

در این بیاینه همچنین آمده است: اسرائیل و ‌آمریکا نشان دادند که در شرارت و جنایت هیچ حد و مرزی نمی شناسند؛ کشتارهای دسته جمعی زنان و کودکان و بیماران و پیر و جوان و نابودسازی حرث و نسل با انواع و اقسام سلاح ها و مهمات ممنوعه اهدائی آمریکا به این وحشی های زنجیر گسیخته اثبات این معناست که «کَیفَ وَاِن یَظهَروا عَلَیکُم لایَرقُبوا فیکُم اِلًّا وَلاذِمَّةً». البته با همه این شرارت‌ها و جنایتها زبان فریب‌کار آنها هم به کار است تا بتوانند خود را از آتش خشم ملتها در امان بدارند و از انتقامِ خونریزی‌ها و تجاوزها خود را برهانند و در حالِ «یُرضونَکُم بِاَفواهِهِم» دنبال نقشه های شوم‌تری هستند «وَتَأبیّْ قُلوبُهُم وَاَکثَرُهُم فّْسِقونَ».

اکنون پس از یکسال جنایت های پی درپی و حیرت انگیز در مقابل دید جهانیان و در فضای قیل و قال های بی ثمرِ مجامع، این حقیقت بر همه آشکار شده است که «صهیونیست پلید جز زبان زور هیچ چیزی را نمی‌فهمد»؛ باید «ذوقوا عَذابَ الحَریقِ» را بچشد؛ در صورت «وَلَویَرَی الَّذینَ ظَلَموِّا اِذ یَرَونَ العَذابَ اَنَّ القُوَّةَ لِله جَمیعًا وَاَنَّ اللهَ شَدیدُ العَذابِ» است که اینها چنان سراسیمه خواهند شد که «یُخرِبونَ بُیوتَهُم بِاَیدیهِم وَاَیدِی المُؤمِنینَ».

در بیانیه جامعه قرآنی آمده است: این عذاب را باید هرچه زودتر بچشند و آنهم به دست جندالله الغالب «قاتِلوهُم یُعَذِّبهُمُ اللهُ بِاَیدیکُم وَ یُخزِهِم وَیَنصُرکُم عَلَیهِم وَیَشفِ صُدورَ قَومٍ مُؤمِنینَ. وَ یُذهِب غَیظَ قُلوبِهِم». دشمنِ سرکش ِمغرور اگر با قدرت رزمندگان اسلامی که متّکی به نصرت ظفرآفرین الهی است سرکوب نشود بر دامنه تجاوز و جنایت خود خواهد افزود.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

ارتقای وضعیت اقتصادی در گرو دیپلماسی فرهنگی است

به گزارش ایرنا از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور در دیدار …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ