سردارقاآنی: سید حسن نصرالله جنبش حزب الله را به اوج قله‌های عزت رساند


به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب در پیام خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید بزرگ مقاومت اسلامی نوشت : شهادت مظلومانه و جانگداز رهبر مجاهد حزب الله جناب سیّد حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار نمود.

در ادامه این پیام آمده است: آن عزیز سفر کرده، همه عُمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند و سر انجام خون الهی و جان گرامی خود را در راه آرمان های بلند اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سربلندی مردم لبنان تقدیم کرد.

سردارقاآنی تاکید کرد: آن سیّد نورانی با معنویت و تدابیر بی خطیر خود، جنبش حزب الله را رهبری کرد و به اوج قله های عزت و قدرت بی پایان روحی و جهادی رسانید. فرماندهی معرکه های سخت حرب تموز و جنگ با داعش و تکفیری ها در شام و عراق، صفحاتی زرین از دفتر قطور مجاهدت های ماندگار آن شهید سعید است.

وی در پایان پیام خود آورده است: این جانب با قلبی محزون، ولی امیدوار به فضل و عنایت الهی، شهاد سیّد بزرگ مقاومت اسلامی را به برداران مجاهدم در جنبش حزب الله و خانواده صبور آن شهید عزیز و همه بردارانم در جبهه مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می کنم و ان شاء الله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

سخنگوی دولت: استانداران جدید آذربایجان شرقی و همدان معرفی شدند

به گزارش ایرنا، فاطمه مهاجرانی روز یکشنبه افزود: بهرام سرمست به عنوان استاندار آذربایجان شرقی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ