خون شهدای جبهه مقاومت موجب نابودی اسرائیل می‌شود


علیرضا نوین روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: دنیای اسلام، شخصیتی مجاهد و غیور و پدر شهید را از دست داده و ضایعه بزرگی برای ما است.

وی ادامه داد: البته ملت ایران و لبنان و محور مقاومت انسجام و اقتدار خود را حفظ کرده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

نوین گفت: دیپلماسی انقلابی باید تقویت یابد و کشورهای مسلمان و آزاده دست به دست هم بدهند تا رژیم منحوس صهیونیستی را که به راحتی در سازمان ملل خط و نشان و عربده می‌کشد را محکوم کنند.

وی افزود: سرنوشت منطقه به طور قطع به دست مردم و نیروهای منطقه تعیین می‌شود و باند تروری که نتانیاهو راه اندازی کرده است باید از شکست خود مقابل غزه و لبنان درس بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نتانیاهو که موجب شهادت بیش از ۴۱ هزار کودک و زن و مرد در غزه شده است به راحتی مقابل میلیاردها انسان مظلوم نمایی می‌کند که باید برای سازمان ملل تاسف خورد که کاری مقابل این رژیم کودک کش که ابتدا مظلوم نمایی کرده و سپس دست به ترور و جنایت می‌کند، کاری انجام نمی‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تاکید کرد: حزب الله همان طور که از جنگ ۳۳ روزه سربلند بیرون آمد، نشان داده که مقابل اسرائیل پیروز است.

وی ادامه داد: فرمانده جدیدی که پس از شهادت سیدحسن می‌آید، به طور قطع منسجم تر و قوی تر از گذشته در میدان خواهد بود و جبهه مقاومت تقویت می‌یابد همان طور که سیدحسن نصرالله پس از شهادت سید عباس موسوی راه حزب الله را قوی تر از گذشته ادامه داد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

شهادت سیدحسن نصرالله پایان حزب الله نیست

روح الله متفکر آزاد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ