اعلام آمادگی ۱۲۰۰ نفر از پزشکان و اساتید برای خدمات درمانی به مردم لبنان

به گزارش ایرنا از سازمان نظام پزشکی کشور، در این بیانیه که شامگاه یکشنبه منتشر شد، آمده است: برادران مجاهد و سربلند حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت
اکنون چهره خبیث و شیطانی صهیونیسم بین‌المللی با حمایت همه‌جانبه برخی سران کشورهای غربی و عربی، ظاهر کریه خود را در قتل‌عام امت اسلام و ویران ساختن دیار مسلمانان بیش‌ازپیش آشکار ساخته است.

این بیانیه می‌افزاید: جنایات جنگی و ماشین نسل‌کشی این هیولای خون‌ریز، صلح و سلامتی را در جهان به مخاطره افکنده است و با به‌شهادت‌رساندن سید مقاومت جنایت و جسارت را به‌حداعلا رسانده است و البته خونی مقدس و تازه را در رگ‌های مقاومت به جریان انداخته است.

پزشکان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران اسلامی که این بیانیه را امضا کرده‌اند، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله و اعلام حمایت همه‌جانبه از مجاهدت‌های بی‌دریغ جبهه مقومت، آمادگی کامل خود را برای حضور در صحنه بهداری رزم و انجام خدمات امدادی و پزشکی و نیز حضور در هر کجای جبهه مقاومت که لازم باشد اعلام کردند.

وزارت بهداشت لبنان روز یکشنبه اعلام کرد که در نتیجه تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان که از روز دوشنبه گذشته( ۲ مهر) آغاز شده است تاکنون ۷۸۳ شهروند لبنانی شهید و ۲ هزار و ۳۱۲ نفر دیگر مجروح شدند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

دستبند پلیس هرمزگان بر دستان کلاهبردار حرفه‌ای

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ