مردم شیروان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی تجمع برگزار کردند


به گزارش ایرنا، مردم شهیدپرور دارالمصلین شیروان امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا با تجمع در میدان انقلاب با شعار های ضد رژیم صهیونیستی و حامیان جنایت پیشه اش، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را در لبنان و جنایات ضد بشری اش را در غزه و سایر سرزمین های اسلامی محکوم کردند.

مردم مومن و انقلابی شیروان با حضور یکپارچه در این تجمع، خشم و انزجار خود را از این اقدامات رذیلانه اعلام کردند.

در این مراسم فرماندار، مسئولان شهرستان و خیل عظیم مردان و زنان با در دست داشتن پرچم ها و پلاکارد هایی در محکومیت جنایات جنگی صهیونیست ها و محکومیت بی عملی سازمان های بین المللی، حضور داشتند و شعار مدام و بی وقفه آنان ” مرگ بر اسرائیل” و مرگ بر آمریکا” بود.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد. این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است. به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

افزون بر ۹ هزار تن بذر کشت پاییزه در خراسان‌شمالی تامین شد

وحید صباغ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هشت هزار …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ