افزون بر ۶۱ میلیون تردد بین استانی در جاده‌های خراسان‌شمالی ثبت شد


محمد مشتری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دستگاه های تردد شمار نصب شده در سطح جاده های استان در نیمه نخست امسال ورود بیش از پنج میلیون و ۵۷۳ هزار دستگاه خودرو به استان و خروج بیش از پنج میلیون و ۵۰۸ دستگاه خودرو از استان را ثبت کردند.

وی افزود: محور شیروان – بجنورد و بالعکس با سه میلیون و ۵۴۵ هزار و ۵۶۶ تردد بیشترین میزان ترددهای ثبت شده در استان را به خود اختصاص داده است و محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور دارای بیشترین تردد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کمترین تردد جاده ای استان نیز در این مدت محور: گراتی – صفی آباد و بالعکس گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه محور میامی – گرمه و بالعکس نیز در این مدت دارای بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین بود گفت: رانندگان عبوری از محور بجنورد – آشخانه (بیدک) و محور صفی آباد – گراتی بیشترین سرعت متوسط تردد را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در جاده های استان در این مدت از رانندگان عبوری از محور صفی آباد – گراتی و بالعکس و نیز محور جاجرم – امیرآباد (جاجرم) ثبت شد.

مشتری گفت: رانندگان عبوری از محور چمن بید – جنگل گلستان ( چشمه خان ) و بالعکس و محور چمن بید – آشخانه ( چمن بید ) و بالعکس بیش از سایر رانندگان مرتکب تخلف فاصله غیرمجاز شدند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

حوادث طبیعی بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال به خراسان شمالی خسارت زد 

غلامرضا شفیق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین خسارت …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ