شمار شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۶۱۵ نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۲ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۲۰ نفر شهید و ۱۰۸ نفر دیگر مجروح شدند.

شمار شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۶۱۵ نفر رسید

طبق این گزارش، تا این لحظه نیز تعدادی از قربانیان زیر آوار و در خیابان ها مانده اند و نیروهای امدادی توان کمک رسانی به آن‌ها را ندارند. با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون به ۴۱ هزار و ۶۱۵ نفر و شمار مجروحان هم به ۹۶ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.

جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که این رژیم و جنبش حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کردند، اما تاکنون به علت کارشکنی تل آویو به نتیجه‌ای نرسیده است.

امروز نیز تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سیصد و شصتمین روز جنگ، به شهادت و زخمی شدن شماری دیگر از ساکنان این منطقه تحت محاصره و فاجعه زده منجر شده است.

منابع خبری از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر در حمله هوایی به منطقه ای در شهر رفح و مجاورت اراضی کشاورزی که چادر آوارگان در آن برپا شده، خبر دادند.

همچنین منابع فلسطینی به شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «الحر» در شهر «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه اشاره کردند.

بر اثر حمله اشغالگران به مدرسه آوارگان در غرب «بیت لاهیا» در شمال غزه نیز شماری شهید و زخمی شدند.

حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در نزدیکی شهرک «حمد» در شمال غرب شهر خان یونس هم به شهادت دو نفر منجر شد.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

راهپیمایی مردم تهران در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، راهپیمایی عزاداری مردمی_دانشجویی شهر تهران امروز به مناسبت شهادت سید …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ