سه هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال در بخش گردشگری اردبیل سرمایه‌گذاری می‌شود


به گزارش ایرنا از میراث فرهنگی اردبیل ، نگار سریع الاطلاق روز دوشنبه در جلسه بررسی ۱۴ پرونده در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان اظهار کرد: پرونده‌های حاضر در جلسه امروز متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، نمین، نیر و بیله‌سوار بودند که طرح آنها با توجه به محل قرارگیری و طرح پیشنهادی بررسی شد.

او تاکید کرد: ۶ مجتمع گردشگری، چهار واحد بوم‌گردی، یک هتل، یک مرکز تفریحی و سرگرمی و ۲ سفره خانه سنتی در میان طرح‌ها قرار دارد که کمیته فنی با اجرای یک طرح مخالفت کرد ، ۱۰ طرح مورد موافقت قرار گرفت و سه طرح برای بررسی بیشتر در جلسات آینده موکول شد.

وی ادامه داد: اداره کل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل از طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه این اداره کل حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاران صادر شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌‎ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: در فروردین ماه امسال کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری بنا بر ابلاغ استاندار اردبیل بر اساس منشور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در استان، تشکیل شده و دیگر ادارات کل نیز باید به منظور رفع موانع حوزه سرمایه‌گذاری ، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند.

استان گردشگرپذیر اردبیل با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، اقتصادی و مذهبی در ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

زمین بیش از ۲۷ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل تامین شد

محبوب حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ