همایش منطقه‌ای «رایحه» در کردستان برگزار می‌شود

نشست هماهنگی دومین همایش منطقه‌ای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از کردستان، سامان احمدی، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در نشست هماهنگی دومین همایش منطقه‌ای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب «رایحه» که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط امروز، 9 مهر در سالن کنفرانس مجتمع فجر برگزار شد، گفت: همایش منطقه‌ای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب «رایحه» در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در ۵ پنل تخصصی با حضور اساتید برجسته علوم اجتماعی همراه با برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب و لباس محلی در چهار نقطه شهر سنندج برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: غرفه‌های دستاوردهای فرهنگی – هنری دستگاه‌های اجرایی در کنار همایش از جمله دیگر برنامه‌های شاخص همایش مذکور است.

وی تجلیل و قدردانی از تشکل‌ها و فعالان عرصه عفاف و حجاب و کارکنان و کارمندان با حجاب و فعال دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های این همایش ذکر کرد و افزود: برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در بخش جنبی همایش، اکران فیلم کوتاه و اجرای نمایش خیابانی موضوعی، تجلیل از مبلغان و مروجان حجاب و عفاف منطقه اجرایی همایش، تشکیل ستاد اجرایی همایش از برنامه‌های جنبی این همایش است.

احمدی در پایان گفت: فرهنگ غنی ایران اسلامی از دیرباز پذیرای پوششی مناسب از تنوع رنگ و فرم لباس اقوام ایرانی بوده و صیانت از این هویت اصیل و زدودن زنگار حاصل از پوشش وارداتی غرب می‌تواند گامی مؤثر در احیای حیای اجتماعی از منظر پایبندی به عفت عمومی باشد.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این جلسه هرکدام از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

یادواره ۹ شهید شبکه بهداشت بروجرد برگزار شد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، به مناسبت گرامیداشت …

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ