راه و مکتب سیدحسن نصرالله ادامه خواهد داشت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

حجت الاسلام هبت اله هاشمی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب سیدحسن نصرالله هم راه بود و هم مکتب و این راه ادامه خواهد داشت.

راه و مکتب سیدحسن نصرالله ادامه خواهد داشت به گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر «هبت اله هاشمی» مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز (دو شنبه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سیدحسن نصرالله رهرو مکتب عاشورا بود، اظهار داشت: دشمن بداند وقتی یک شخصیتی بزرگ به شهادت می‌رسد شخصیتی بزرگ‌تر راه او را ادامه می‌دهد.

وی با بیان ویژگی‌های بارز سید حسن نصرالله افزود: برای شناخت سیدحسن نصرالله توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب کافی است. ایشان شخصیتی باعظمت، پرچم‌دار مقاومت در منطقه، شخصیتی عالم و مدبر و کم‌نظیر بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله مدبری سیاسی بود و خون سیدحسن نصرالله بر زمین نخواهد ماند، افزود: جنگ امروز بر سر مساله موجودیت است، دشمن نمی‌تواند تفکر اسلام را بپذیرد.

وی تصریح کرد: کنایه زدن و اختلاف افکنی‌ها و جنگ روانی، ایجاد یاس و ناامیدی، کنایه به مقامات ارشد کشور سه راهی بوده که دشمن برای ضربه زدن به ما در پیش گرفته است، لذا باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم.

انتهای پیام/


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

وداع با پیکر مطهر شهید محمد خاکی زاده در معراج شهدای تهران

وداع با پیکر مطهر شهید محمد خاکی زاده در معراج شهدای تهران منبع

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ